Diego Paqué en concert el divendres 16 de setembre a les 23h

Diego Paqué azul

DIEGO PAQUÉ, musicautor acompanyat de Llorenç Peris, digitalsound i Laia Casas, creacions visuals.

“Una propuesta cercana donde no solo con observar basta… Flanquear la barrera del que es observado”.

Anticipada 6€ Porta 8€

Diego Paqué és un cantautor flamenc que fusiona el pop, la rumba i el flamenc amb un estil propi. Ofereix cançons que ell denomina com «rumba rock», «funky de Cádiz», «fandangos campesinos» o «blues por soleares».

Les desgrana amb la seva original i particular veu de timbres aguts, que beu de les arrels flamenques per bregar amb diferents estils musicals, oferint uns directes memorables on canta, parla, xiuxiueja i improvisa juntament amb els seus músics i el seu públic.

El 2003 grava el seu primer Long-play: Merguizo. Ho fa en els Estudis Vivasound, amb la discogràfica Musiclab d’Esplugues del Llobregat, Barcelona.

Li porta a ser nominat com a Artista Revelació en els Premis Nacionals de la Música 2004. També serà destacat en la categoria de Millor Àlbum de Cançó.

El 2005 veu la llum el seu últim Long-play Un Botó de Cada Color. Ho ha presentat en nombrosos festivals i sales de concerts de diferents països, i d’ell ha gaudit el públic de la seva gira per Cuba i Veneçuela en l’estiu del 2006.

Un artista en constant evolució, que dia a dia va creixent i demostrant la seva força i vitalitat en els directes.
Fent-se acompanyar en ells, per excepcionals músics de gran talla professional. Com els nouvinguts a la formació «GORKA LASA» (Sant Sebastià) pianista elèctric establert a Barcelona, després d’anys de marxes musicals pels escenaris novaiorquesos.
I el Baixista americà «JEFFERSON ROSE» (Seattle) format en l’escena del Rock & Roll i Blues amb anteriors grups com Dinner, Hotter Damm, Iguals, Moonshiner, The Soul Pistols, Kate Noson, i Big World Breaks d’Estats Units.
Grans músics que saben aportar al seu característic estil Flamenc, les pinzellades de Fusió que tant agraeix el seu públic.

Diego Paqué es un Cantautor Flamenco que fusiona el pop, la rumba y el flamenco con un estilo propio. Ofrece canciones que él denomina como «rumba rock», «funky de Cádiz», «fandangos campesinos» o «blues por soleares».

Las desgrana con su original y particular voz de timbres agudos, que bebe de las raíces flamencas para lidiar con diferentes estilos musicales, ofreciendo unos directos memorables donde canta, habla, susurra e improvisa junto con sus músicos y su público.

En el 2003 graba su primer Long-play: Merguizo. Lo hace en los Estudios Vivasound, con la discográfica Musiclab de Esplugues del Llobregat, Barcelona.

Le lleva a ser nominado como Artista Revelación en los Premios Nacionales de la Música 2004. También será destacado en la categoría de Mejor Álbum de Canción.

En el 2005 ve la luz su último Long-play Un Botón de Cada Color. Lo ha presentado en numerosos festivales y salas de conciertos de diferentes países, y de él ha disfrutado el público de su gira por Cuba y Venezuela en el verano del 2006.

Un artista en constante evolución, que día a día va creciendo y demostrando su fuerza y vitalidad en los directos.
Haciéndose acompañar en ellos, por excepcionales músicos de gran talla profesional. Como los recién llegados a la formación «GORKA LASA» (San Sebastián) pianista eléctrico afincado en Barcelona, tras largos años de andaduras musicales por los escenarios Neoyorkinos.
Y el Bajista americano «JEFFERSON ROSE» (Seattle) formado en la escena del Rock & Roll y Blues con anteriores grupos como Dinner, Hott Damm, Iguales, Moonshiner, The Soul Pistols, Kate Noson, y Big World Breaks de Estados Unidos.
Grandes músicos que saben aportar a su característico estilo Flamenco, las pinceladas de Fusión que tanto agradece su público.