Victor Guédez amb els artistes convidats Dos Cabezas dimecres 16 d’agost a les 22h Entrada Lliure / Taquilla Inversa

Víctor Guédez 1 victor-guedez-bajo-el-mismo-cielo

Dos cabezas girados cabezas en sabina

Victor Guédez amb els artistes convidats Dos Cabezas en concert a La Fada Ignorant

Entrada Lliure / Taquilla Inversa

Victor Daniel Guédez Díaz, més conegut com Victor Guédez, és un cantautor, músic i multiinstrumentista veneçolà nascut a la ciutat de Caracas i actualment radicat a Barcelona, Espanya.

Víctor Guédez Cantautor veneçolà que compta amb un disc d’estudi i dos nous senzills que formaran part del seu segon material. Els seus temes han sonat en tota venezuela i en algunes emissores d’Espanya, Colòmbia i USA, arribant a estar per diverses setmanes en els primers llocs de la cartellera National Report de Veneçuela.

Presenta un format en viu on alterna el pop, rock, l’alternatiu i la balada presentant els seus temes i algunes versions de grans artistes i bandes com Heroes del Silencio, M-Clan, Fito i Fitipaldis, Melendi, Dani Martin, Ricky martin, Miguel Rios, Entre Altres.

Dos Cabezas neix amb la unió dels cosins Guillem i Rodolfo Easdale. Van editar el seu primer treball discogràfic «Punto de Calma» al desembre de 2011 i un segon Ep al setembre de 2015, «Espejo Natural».

Van ser seleccionats com Banda Suporte de Joaquín Sabina al setembre de 2014 per als seus dos shows a l’Estadi Orfeo Superdomo durant la seva gira «500 Noches por una Crisis»; també han obert el xou d’Ismael Serrano al setembre de 2015 durant la presentació de l’àlbum «La Llamada» de l’espanyol i al març de 2016 el duo es va presentar en l’obertura del xou d’Alejandro Sanz a l’Estadi Orfeo Superdomo novament en el marc de la presentació de «Sirope».

Victor Daniel Guédez Díaz, más conocido como Victor Guédez, es un cantautor, músico y multinstrumentista venezolano nacido en la ciudad de Caracas y actualmente radicado en Barcelona

Víctor Guédez Cantautor venezolano que cuenta con un disco de estudio y dos nuevos sencillos que formarán parte de su segundo material. Sus temas han sonado en toda venezuela y en algunas emisoras de España, Colombia y USA, llegando a estar por varias semanas en los primeros lugares de la cartelera National Report de Venezuela.

Presenta un formato en vivo donde alterna el pop, rock, lo alternativo y la balada presentando sus temas y algunas versiones de grandes artistas y bandas como Héroes del Silencio, M-Clan, Fito y Fitipaldis, Melendi, Dani Martin, Ricky martin, Miguel Rios, Entre Otros.

Dos Cabezas ha realitzat gires per tot el país presentant-se en diferents festivals i escenaris ia l’octubre pròxim realitzaran el seu primer gira per Europa realitzant shows a Espanya, França, Bèlgica, Alemanya, Suïssa i Itàlia durant un mes i mig.

Influenciats per la música internacional; rock, pop / funk amb arrels llatinoamericanes seves cançons tenen una marca pròpia on prevalen les veus i guitarres.

Dos Cabezas nace con la unión de los primos Guillermo y Rodolfo Easdale. Editaron su primer trabajo discográfico «Punto de Calma» en diciembre de 2011 y un segundo Ep en Septiembre de 2015, «Espejo Natural».

Fueron seleccionados como Banda Soporte de Joaquín Sabina en Septiembre de 2014 para sus dos shows en el Estadio Orfeo Superdomo durante su gira «500 Noches para una Crisis»; también abrieron el show de Ismael Serrano en Septiembre de 2015 durante la presentación del álbum «La Llamada» del español y en Marzo de 2016 el dúo se presentó en la apertura del show de Alejandro Sanz en el Estadio Orfeo Superdomo nuevamente en el marco de la presentación de «Sirope».

Dos Cabezas ha realizado giras por todo el país presentandose en distintos festivales y escenarios y en Octubre próximo realizarán su primer gira por Europa realizando shows en España, Francia, Bélgica, Alemania, Suiza e Italia durante un mes y medio.

Influenciados por la música internacional; rock, pop/funk con raíces latinoamericanas sus canciones tienen una marca propia donde prevalecen las voces y guitarras.