Ferran Exceso dissabte 21 d’abril a les 22.30h

ferran ferran_exceso_2

Ferran Exceso en concert a La Fada Ignorant

8_anticipada 10_porta Venda Anticipada a La Fada o https://entradium.com/entradas/ferran-exceso-en-andorra?utm_campaign=wegow3

Ferrán Exceso, cantant i compositor del grup català Exceso, és una d’aquelles veus difícils d’oblidar per als que l’han escoltat alguna vegada.
Creador d’un registre aclaparador, que modula a la perfecció, i autor de crues cançons que porten camí de convertir-se en himnes generacionals, Ferran Exceso es va donar a conèixer al gran públic gràcies a la gira que va realitzar a la primavera de 2016 al costat de El Niño de la Hipoteca.
Després d’haver trepitjat molts dels escenaris més importants del país, es presenta ara en solitari per donar a conèixer l’esquelet dels propers temes de la seva banda. Un acústic ple de potència i caràcter, ple d’algunes de les millors estrofes que es puguin gaudir avui en dia en el panorama del rock urbà en espanyol.

Ferran Exceso, cantante y compositor del grupo catalán Exceso, es una de esas voces difíciles de olvidar para quienes la han escuchado alguna vez.
Dueño de un registro abrumador, que modula a la perfección, y autor de crudas canciones que llevan camino de convertirse en himnos generacionales, Ferran Exceso se dio a conocer al gran público merced a la gira que realizó en la primavera de 2016 junto a El Niño de la Hipoteca.
Tras haber pisado ya muchos de los escenarios más importantes del país, se presenta ahora en solitario para dar a conocer el esqueleto de los próximos temas de su banda. Un acústico lleno de potencia y carácter, plagado de algunas de las mejores estrofas que se puedan disfrutar hoy en día en el panorama del rock urbano en español.