DYA Desierto y Agua música electroandina dijous 9 d’agost 2018 a les 22.30h

desierto-y-agua DYA

DYA Desierto y Agua electroandina

Entrada Lliure / Taquilla Inversa

Gira màgica i misteriosa
Arriba des de l’Argentina per primera vegada a Andorra DESIERTO Y AGUA en la seva gira màgica i misteriosa.
DYA – Desierto & Agua
-Música Electrònica ancestral-
Presentació «Peña Pop»
TOUR EUROPA 2018
DYA. DESERT I AIGUA arriba des d’Argentina per presentar el seu tercer àlbum «Penya Pop» mostrant un dràstic gir cap a un so electroandino, psicodèlic amb aires folklòrics. Cançons de pròpia autoria, líriques amb compromís social i ecològic en un desplegament d’instruments autòctons llatinoamericans embolicats en electrònica psicodèlica.
Una curiositat del projecte és l’ús d’instruments nadius com Trutrucas maputxes, l’instrument de corda anomenat ronroco, Erques, toyo, quena i bombo legüero barrejats amb aires digitals, analògics i sampler.-
Remarquem la importància de la sobirania dels recursos naturals i del sentit de l’amor a la terra, temàtica en la qual se centra la majoria de les líriques.

Desierto y Agua són: Dany Riaño: Veu, ronroco, Guitarra, Zampoña i Quena, erque
Andrea Feiguin: Bombo Legüero, Sampler, trutruca, erque

Gira mágica y misteriosa
Llega desde Argentina por primera vez a Andorra DESIERTO Y AGUA en su gira mágica y misteriosa.
DYA – Desierto & Agua
-Música Electrónica Ancestral-
Presentación “Peña Pop”
TOUR EUROPA 2018

DYA. DESIERTO Y AGUA llega desde Argentina para presentar su tercer álbum “Peña Pop” mostrando un drástico giro hacia un sonido electroandino, psicodélico con aires folklóricos. Canciones de propia autoría, líricas con compromiso social y ecológico en un despliegue de instrumentos autóctonos latinoamericanos envueltos en electrónica psicodélica.
Una curiosidad del proyecto es el uso de instrumentos nativos como Trutrucas mapuches, el instrumento de cuerda llamado Ronroco, erques, toyo, quena y bombo Legüero mezclados con aires digitales, analógicos y sampler.-
Remarcamos la importancia de la soberanía de los recursos naturales y del sentido del amor a la tierra, temática en la que se centra la mayoría de las líricas.

Desierto y Agua son: Dany Riaño: Voz, Ronroco ,Guitarra,Zampoña y Quena, erque
Andrea Feiguin: Bombo Legüero, Sampler,Trutruca, erque