Rubén Pozo & Lichis presenten ‘ Mesa para dos’ dissabte 29 de febrer 2020 a les 22.30h

Rubén Pozo & Lichis presenten ‘Mesa para dos’

Anticipada 14€ https://entradium.com/es/events/ruben-pozo-y-lichis-presentan-su-ep-mesa-para-dos-en-andorra

I a La Fada Ignorant a partir de les 18h

Porta 16€ a La Fada Ignorant

Dos rockers enamorats de la música uneixen forces. Reconeguts per la crítica i recolzats pel públic, tots dos compten amb un bagatge professional que avala dues carreres plenes de éxitos.Rubén Pozo, fundador de Pereza, es va posar ‘En marcha’ el 2015 i el 2017 llança ‘Habrá vivir’.

Lichis, poeta i veu de ‘La Cabra mecánica’, va iniciar la seva carrera en solitari posant-se en «Modo Avión» en 2014. En 2018 ha girat per tot el país presentant el seu últim LP ‘Mariposas & Torneos de verano’, acabat d’editar en vinil .

Després de diverses col·laboracions, els dos artistes s’embarquen en un projecte que donarà molt que parlar en els propers mesos. ‘Mesa para dos’ és el nom triat per al duo que ofereix a el públic l’oportunitat d’escoltar i emocionar-se amb temes de tots dos músics i temes inèdits compostos al conjuntament.

Amics i còmplices a l’escenari, Rubén i Lichis ofereixen un espectacle que delectarà als que estimen el bon rock i la Música amb majúscules.

Una ‘Mesa para dos’ que satisfarà les oïdes més refinats.

Dos rockeros enamorados de la música unen fuerzas. Reconocidos por la crítica y apoyados por el público, ambos cuentan con un bagaje profesional que avala dos carreras llenas de éxitos.Rubén Pozo, fundador de Pereza, se puso “En Marcha” en 2015 y en 2017 lanza “Habrá que vivir”.

Lichis, poeta y voz de “La Cabra mecánica”, inició su carrera en solitario poniéndose en “Modo Avión” en 2014. En 2018 ha girado por todo el país presentando su último LP “Mariposas & Torneos de Verano”, recién editado en vinilo.

Tras varias colaboraciones, los dos artistas se embarcan en un proyecto que dará mucho que hablar en los próximos meses. “Mesa para dos” es el nombre elegido para el dúo que ofrece al público la oportunidad de escuchar y emocionarse con temas de ambos músicos y temas inéditos compuestos al alimón.

Amigos y cómplices en el escenario, Rubén y Lichis ofrecen un espectáculo que deleitará a quienes aman el buen rock y la Música con mayúsculas.

Una “Mesa para dos” que satisfará a los oídos más refinados.