Gonzalo de Cos dissabte 11 de juny 2022 a les 22h

Gonzalo de Cos de Sevilla, per primer cop La Fada Ignorant ens presenta el seu nou disc ‘El Impacto de las Flores’!!!! Venda d’entrades anticipades a La Fada i a wegow https://www.wegow.com/es-es/conciertos/gonzalo-de-cos-en-andorra

Gonzalo de Cos (Jerez de la Frontera, 1991) va créixer entre discos dels Stones, Neil Young, Lucinda Williams i Sinatra entre altres. Va formar part de diversos projectes a la seva ciutat abans del trasllat a Sevilla, fet que comportaria l'inici de la seva carrera musical en solitari. Al maig de 2015 arriba la primera prova de foc per a Gonzalo, on passa a obrir escenari per a Rubén Pozo (Pereza), al que posteriorment ha acompanyat diverses vegades més al llarg de la seva carrera en solitari. Aquesta nit va ser el tret de sortida definitiu per al projecte que començava a brollar a un ritme desenfrenat.

En tota aquesta voràgine de concerts i carretera, Gonzalo de Cos, acompanyat de la banda “Los Herederos” es llancen a la composició i posterior gravació del primer EP, “Palabras”, sota la producció de Javier Valverde (Supersubmarina) als estudis La Vinya, Baeza.

És el 2017 quan s'erigeix ​​la trajectòria musical en solitari del cantautor gadità Gonzalo de Cos amb el llançament de Los Clásicos. Parlem d'un EP format per sis talls que conviden a tenir cura d'un artesà de les lletres amb la noblesa del folk americà; una obra per als paladars més exquisits.

Després d'una gira de presentació amb més de 70 concerts per tota la geografia espanyola, el cantautor llança el videoclip del segon single de "Los Clásicos", "No me dió tiempo", així com un nou treball enregistrat en directe en format audiovisual titulat'Directo en grabaciones Sumergidas'
Gonzalo es troba actualment preparant el llançament del seu proper treball, 'El impacto de las flores”; una llarga durada amb deu talls que continuen amb el so americà i la cura de les lletres ja aconseguit amb “Los Clásicos”. Amb Ángel Zambrana acompanyant-lo en la producció i l'enclavament idoni per poder desenvolupar un treball cuinat a foc lent, Pancake Analog Recording Studio, amb Fernando Zambruno als comandaments, podem esperar que aquest projecte es converteixi en un treball de càtedra, cuidat fins al més mínim detall.
Gonzalo de Cos (Jerez de la Frontera, 1991) creció entre discos de los Stones, Neil Young, Lucinda Williams y Sinatra entre otros. Formó parte de varios proyectos en su ciudad antes de su traslado a Sevilla, lo que conllevaría el inicio de su carrera musical en solitario. En Mayo de 2015 llega la primera prueba de fuego para Gonzalo, donde pasa a abrir escenario para Rubén Pozo (Pereza), al que posteriormente ha acompañado varias veces más a lo largo de su carrera en solitario. Dicha noche fue el pistoletazo de salida definitivo para el proyecto que comenzaba a brotar a un ritmo desenfrenado. En toda esta vorágine de conciertos y carretera, Gonzalo de Cos, acompañado de la banda “Los Herederos” se lanzan a la composición y posterior grabación del primer EP, “Palabras”, bajo la producción de Javier Valverde (Supersubmarina) en los estudios La Viña, Baeza. Es en 2017 cuando se erige la trayectoria musical en solitario del cantautor gaditano Gonzalo de Cos con el lanzamiento de "Los Clásicos". Hablamos de un EP formado por seis cortes que convidan el cuidado de un artesano de las letras con la nobleza del folk americano; una obra para los más exquisitos paladares. Tras una gira de presentación con más de 70 conciertos por toda la geografía española, el cantautor lanza el videoclip del segundo single de "Los Clásicos", "No me dio tiempo", así como un nuevo trabajo grabado en directo en formato audiovisual titulado "Directo en Grabaciones Sumergidas", Gonzalo se encuentra actualmente preparando el lanzamiento de su próximo trabajo, “El impacto de las flores”; un larga duración con diez cortes que continúan con el sonido americano y el cuidado de las letras ya alcanzado con “Los Clásicos”. Con Ángel Zambrana acompañándole en la producción y el enclave idóneo para poder desarrollar un trabajo cocinado a fuego lento, Pancake Analog Recording Studio, con Fernando Zambruno a los mandos, podemos esperar que este proyecto se convierta en un trabajo de cátedra, cuidado hasta el más mínimo detalle.