King Sapo dissabte 16 de novembre a les 22h

King Sapo presenta el seu disc ‘Niño Gurú’ a La Fada Ignorant

Taquilla Inversa

King Sapo, grup de rock madrileny, es va fundar l’any passat. La banda reuneix alguns dels músics més experts del panorama musical espanyol, com són els antics membres de Eldorado: Jesús Trujillo, Andrés Follet i Javier Planelles, als quals es va unir José Alberto Solís, ex baixista de SCR o Wyoming i Los Insolventes . Tot això sota la batuta del productor Joan de Déu Martín, que ha treballat amb altres artistes com Amaral.

El disc ‘Niño Gurú’ va sortir al mercat a principis d’aquest any. En ell donen curs a al rock més pur, amb aires dels setanta i noventeros, que transiten del rock clàssic al hard rock, de riffs més enganxosos al acústic més intimista. Un pont entre la tempesta de temes com ‘Lume’ o ‘Nen Gurú’, que li dóna nom, i la calma i profunditat que es respira a ‘Hablando con los árboles’ o ‘Libre’. El disc està compost per nou cançons que els artistes aconsellen escoltar de seguit, ja que «l’àlbum està plantejat per escoltar seguint una línia argumental plena d’emocions», destaquen. Aquests temes els han valgut la nominació als premis Grammy Llatins al Millor Àlbum de Rock.

King Sapo se fundó al año pasado. La banda reúne a algunos de los músicos más expertos del panorama musical español, como son los antiguos miembros de Eldorado: Jesús Trujillo, Andrés Duende y Javier Planelles, a los que se unió José Alberto Solís, ex bajista de SCR o Wyoming y Los Insolventes. Todo ello bajo la batuta del productor Juan de Dios Martín, que ha trabajado con otros artistas como Amaral.

El disco ‘Niño Gurú’ salió al mercado a principios de este año. En él dan rienda suelta a al rock más puro, con aires setenteros y noventeros, que transitan del rock clásico al hard rock, de los riffs más pegadizos al acústico más intimista. Un puente entre la tempestad de temas como ‘Lume’ o ‘Niño Gurú’, que le da nombre, y la calma y profundidad que se respira en ‘Hablando con los árboles’ o ‘Libre’. El disco está compuesto por nueve canciones que los artistas aconsejan escuchar de seguido, pues «el álbum está planteado para escuchar siguiendo una línea argumental repleta de emociones», destacan. Estos temas les han valido la nominación a los premios Grammy Latinos al Mejor Álbum de Rock.